歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (107) Christmas party第三擊--柏景灣 (二)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 12月 17, 2006

(107) Christmas party第三擊--柏景灣 (二)

小萱萱準備了小禮物比各位姐姐(唔好意思呀, Michelle, 我遲D補番一份比你!) 睇下帶帽後幾有氣氛...



4 則留言:

匿名 說...

大家d顏色幾靚,大合照同咪有聖誕帽之後,幾靚呀! 不用特別再送給我了,我真的沒所謂呀!放心呀! 真的多謝你借出場地讓我地過了一個開心快樂的一個christmas party.

萱萱媽媽 說...

唔駛客氣, 最緊要係大家玩得開心! 因為女女都好ENJOY!!! 下次再來玩啦!

不再thin的阿thiN... 說...

yeah yeah yeah,你為聖誕節打響左頭炮啊!
我終於明白點解你話女女為你同老公每日都帶來好多歡樂啦!佢真係好sweet,好識得逗人開心,又喜愛笑,有個甘得意既女女,真係好幸福啊!(羨慕中) :P

萱萱媽媽 說...

多謝大家賞面就真...係呀,萱萱真係好搞笑,好得意(唔好意思, 忍唔住又讚女女添:p) 我依家每日一放工就趕返屋企同佢玩, 真係好好好好好好開心架! 下次再來同女女玩啦~