歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (112) 衝上雲霄之山頂篇
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 12月 30, 2006

(112) 衝上雲霄之山頂篇

今日(2006.12.30) 我們終於想到新去處啦---山頂.
其實爸爸媽媽都有好幾年沒有去山頂了, 今次重遊舊地,再去我同爸爸拍拖時去的峰景餐廳, 餐廳依舊, 但我們就多了個寶貝新成員, 感覺很不同. 雖然少了昔日的那份浪漫,但卻多了前所未有的溫馨, 幸福感覺, 看見女女個"lue"食雪糕樣, 媽媽都笑飽了. 相信好多已身為爸爸媽媽的應有同感.
今日山頂雖有點凍,但沒有冷卻萱萱的熱情, 萱萱一時同遊客合照(佢竟然肯比人抱呀!Yeh!), 一時又shake hand拍手, 十足香港大使咁!
還有, 今日的天氣好好, 由山頂看出去, 香港的景色真是很美很美.

影張招牌相先...
萱萱個新look有型嗎?
凌霄閣的觀景台, 風景超靚!
同巨人合照呀.... 萱萱今日玩得好開心, 成日拍手仔!
萱萱好開心呀...不是因為前面的美食, 而係因為佢看到waiter送來的雪糕咋!
你睇萱萱食得幾滋味, 原來個個小朋友都鍾意雪糕架...
食飽飽後去山頂廣場的遊樂園玩0下滑梯先! 又玩到拍哂手喇!

6 則留言:

匿名 說...

萱萱吃雪糕個樣好得意. 或者佢同媽咪一?咁鍾意吃野,今次個新look真的又幾型,不過好大風呀!小心凍親萱萱呀! 山頂都是一個不錯的地方.

萱萱媽媽 說...

cell, 我尋日上到山頂真係諗起你,原來你平時帶客人上山頂時會欣賞到D咁靚景色,都算補番數!

匿名 說...

唔好玩呀!若果同萱萱去我就覺得係欣賞景色,但同d陌生人尤其係上左年紀的男人去....真係一點都不好....因為我又唔係linda...哈哈哈

萱萱媽媽 說...

阿linda...佢直頭想去到發燒呀...

萱萱媽媽 說...

象仔:下次你來香港的時候, 我同萱萱與你& Alice一起去山頂玩玩啊!

不再thin的阿thiN... 說...

第一幅相勁型呀!!!成個明星妹甘!!!