歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (106) Christmas party第三擊 --柏景灣 (一)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 12月 17, 2006

(106) Christmas party第三擊 --柏景灣 (一)

今日(2006年12月17日)有好多好多個姐姐哥哥來到我地屋企開Christmas party. 有Michelle, Cindy, Susanne, Candy, Athena, Alice, Daphne & 阿朱, Joanne &家和, Jazzy & 撻哥, 因為主場關係, 女女狀態大勇, 仲即場表現好多動作.
1) 扮演各種動物叫聲(tiger, rooster, dog, elephant, cat, lion, cow)
2) 扮fish 游水, 扮bird fly
3) 跟著歌仔跳舞(Song--Clap Your hands: Clap hands, jump, turn around, touch head and toe ; Song—If you’re happy: Clap hands, stamp feet, say hooray)
4) Cover eyes, take a nap, laughing, smiling, put a ball on the sofa, give the ball to someone等等

不過當大家拿起萱萱d髮夾玩時, 女女竟被發現"du"起個嘴仔, 笑死人啊!有哂人證物證!

女女"du"起個嘴仔, 佢隻眼係望實D姐姐架...

4 則留言:

匿名 說...

其實大家都沒有話要帶萱萱的東西,但係你知呀!我地一講起就會全部人衝過來做呀!點知萱萱幾唔開心. 下次唔會呀!放心呀!萱萱.
最多叫媽媽買多d比你.

marukoyee 說...

huen huen "du"嘴樣好cutie啊!

不再thin的阿thiN... 說...

哈哈,所以話呢,邊個話小朋友唔識野呀!不知幾"心水清"呀!!
btw,我細個無機會戴D甘靚既頭飾,多謝萱萱"借"俾我戴一戴,圓左我呢個心願!

萱萱媽媽 說...

公主thin, 你細個帶個D全部都係真野, 係咪第一次帶D假鑽石的頭飾呢? 下次記住借D真野比我地試試呀!嘻嘻...