歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (109) Merry Christmas!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 12月 25, 2006

(109) Merry Christmas!

Merry Christmas! 萱萱祝大家聖誕快樂!
今日係萱萱出世後的第二個聖誕節, 因為上年的聖誕節, 萱萱只不過得一個月大, 根本未能真正感受到聖誕節的氣氛. 所以今個聖誕節我們帶萱萱去海港城玩一玩, 迫一迫, 買些聖誕禮物, 熱鬧一番.

今次我們又超額完成任務, 不但成功餵奶(媽媽第一次在屋企以外的地方餵奶, 勁呀!! ), 還買了好多靚衫仔比萱萱, 仲超哂資添... (所以爸爸同媽媽的quota要比埋萱萱囉)

白色聖誕樹呀!好靚呀! 睇到女女碌大對眼!

名副其實的人仔細細...但係行得好招積!
萱萱又"chi"實媽媽喇, yeh!
媽媽成功餵奶, 一雪前恥! 萱萱設計對白: 媽媽好叻呀!

6 則留言:

匿名 說...

好開心呀!萱萱聖誕節快樂.
今年仲咁勁用咪爹d媽咪的quota呀. 不過佢地一定好樂意...
媽咪仲勁係街外都成功喂奶. yeah. 比個叻你.

匿名 說...

仲有唔記得講,個日我都有同卓霖去海港城,但見唔到你地呀! 可惜!

萱萱媽媽 說...

象仔哥哥, 你好呀!MERRY CHRISTMAS!
上次直呼你為"象仔", 真係不好意思.得到很多日立姐姐的教導, 我今次改善了,呵呵!
先謝謝你送給我的禮物,明日我媽媽會見到Alice姐姐, 我猜明天應可收到...好開心呀!

萱萱媽媽 說...

Cell, 多謝你個叻呀! 爸爸都比左個叻我呀... 得到大家同女女(憑女女的眼神與飲奶速度, 我feel到佢都比左個叻我呀! 嘻嘻)的認同, 實在好感動...

0下! 你和卓霖昨日也在海港城? 唉!!! 可惜可惜! 否則就有機會見到你寶貝兒甥仔的真人,仲可以介紹個FRIEND俾卓霖識添...(個FRIEND即係我個萱萱囉...)

不再thin的阿thiN... 說...

海港城...甘有無見到超級無比多既芝芝係度滑雪呀?

萱萱媽媽 說...

我地見到一隻大芝芝咋!