歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (111) 台灣象仔的越洋聖誕禮物
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 12月 27, 2006

(111) 台灣象仔的越洋聖誕禮物

好開心呀! 今日從同事Alice姐姐手上接到台灣象仔送給小萱萱的越洋聖誕禮物. 萱萱一拆開禮物, 就被裡面的上鍊公仔迷住了, 之後看見扭蛋迪士尼頭飾又哈哈大笑,萱萱仲好細心地看象仔寫的卡添(雖然佢看不明白, 但我已經向她講解了卡的內容, 唔知佢明唔明呢, 呵呵!)
一同拆禮物的爸爸, 與媽媽一樣"嘩"了很多次,特別是看到象仔親手做的萱萱貼紙, 更讚不絕口. 象仔真是十分有心思呀!! 真的謝謝你, 象仔! 有機會去台灣的話, 我們一定要帶萱萱去探探象仔!
另外, 也要多謝小俞從台灣帶來這份禮物(當然不少得Alice姐姐啦! 謝謝!).

嘩!象仔哥哥送的禮物啊!


萱萱一見到D上鍊公仔就哈哈大笑, 拿住扭蛋唔放手.

萱萱真係好細心地看象仔寫的卡0架!

萱萱 好開心呀! 謝謝你, 象仔哥哥!

7 則留言:

匿名 說...

真的好靚呀!萱萱個笑容真的勁,肯定佢個時一定好開心.
希望每份禮物萱萱都會用呀! 媽咪唔好偷用呀!
我最欣賞係貼紙....good!

marukoyee 說...

象仔哥哥好有心思WOR!
不過請問象仔哥哥係邊位??

萱萱媽媽 說...

TO: 象仔
真的謝謝你的心意,相信印貼紙相一定花了你很多心機和時間吧! 我與爸爸真係忍不住大叫"好靚呀"! 還有,萱萱好鍾意米奇襟章啊, 我已經把米奇襟章扣到她的小手袋上,謝謝!
嘩!米奇蛋糕... 聽到我流哂口水添!超期待呀!
TO: MARUKOYEE
象仔本來係我同事的台灣朋友,依家又成為萱萱的朋友仔(萱萱的第一個海外朋友),象仔整D餅好好味架...呵呵!

匿名 說...

媽咪唔好偷食呀!大象係整比萱萱吃,唔係你呀! >.<

萱萱媽媽 說...

嘻嘻嘻!又比你估中左添!

不再thin的阿thiN... 說...

好鍾意萱萱好專心看書的樣子!好似全部都看得懂甘呀!!

萱萱媽媽 說...

係呀, 佢好搞笑架, 女女真係好得意呀!!!!!!!!!!