歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (101) 萱萱的一歲生日--迪士尼樂園(二)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 11月 29, 2006

(101) 萱萱的一歲生日--迪士尼樂園(二)

探險世界

明日世界 幻想世界的小熊維尼歷險之旅睡公主城堡前起舞 美國小鎮大街(聖誕樹亮燈儀式後)
Pluto? 係爸爸扮0架! ?得女女大笑...

Mickey Magican

8 則留言:

匿名 說...

Happy Birthday to Huen Huen!!!
祝萱萱一日比一日可愛,一日比一日靚女!最緊要的當然是快高長大LA!

萱萱媽媽 說...

多謝哂呀!
EMILY, 你的BB任務如何呢?

匿名 說...

Hahaha!我仲未有心理準備WOO!
做Mama責任好大呀!我都唔知自己有無耐性。
而且工作非常忙碌呢!
我成日看萱萱的相(真係好可愛),我老公笑我,問我點解咁鐘意睇!
不過,我地都好鐘意小朋友!
有好消息告訴你啦!
好耐無見,幾時可以見下小萱萱呢?

萱萱媽媽 說...

其實當你生了BB出來以後, 母愛就自然湧出來(懷孕時仍未有此感覺). 到其時, 耐性就自自然然會陪養出來, 你也會為BB謄出時間.
加油呀!
不如一月約出來見面吧!好嗎? (因為我12月好忙...)

marukoyee 說...

happy birthday arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!萱萱真係萬千寵愛在一身!!!

匿名 說...

Huen Huen!! Happy Birthday ar!!! from Auntie Jo

萱萱媽媽 說...

多謝哂大家!

匿名 說...

好呀!1月見下面,我要見埋萱萱架!從你們幸福的笑容,我就知道你地的父愛、母愛都湧晒出黎!