歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (92) 冇呀!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 11月 06, 2006

(92) 冇呀!

萱萱係11月開始學識做個"冇"手勢,依家一有機會就做, 星期日同佢去食飯飯, 一食完佢就拿拿淋做"冇"手勢, 笑爆嘴!


冇呀!

4 則留言:

匿名 說...

爸爸拍攝手法真的勁左呀! 當然萱萱都靚,所以拍起上來真的超級靚.
希望下次可以親自見到萱萱做"冇"的動作.

萱萱媽媽 說...

好呀好呀! 咁我們幾時見面呀? "冇"呢個動作係佢近來最鍾意的動作.
其實佢除了張開手仔之外, 仲會"?"大個口得個窿添, 好搞鬼!

不再thin的阿thiN... 說...

我睇左真人表演"無呀"呢個動作啦!!呵呵呵呵~~都係個句:勁CUTE!!

萱萱媽媽 說...

"無呀", 佢個樣真係好鬼無奈, 一見佢做呢個動作我就忍唔住笑.呵呵!