歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (95) 大尾篤燒野食
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 11月 18, 2006

(95) 大尾篤燒野食

今日我地約了各位表姊妹同姑婆去大尾篤燒烤王BBQ, 今次小萱萱不但只有份燒, 仲有份食添! 萱萱食了腸仔同小小雞翼! 可能女女個腸胃都係喳, 返到屋企後肚痾! (又或者可能係媽媽餵得太多腸仔俾女女??! 根據現場目擊者--爸爸同BB姨姨所講, 媽媽不停咁餵?好多腸仔俾萱萱食)

出發啦!
Yeh, 好好玩呀! 女女近來最Hit動作---冇呀!
佢就係我0既BB姨姨喇!

桐桐表姐同Katie表姐都乖乖影相, 但萱萱就好似想衝出鏡頭咁! 燒雞翼,我鍾意食......
大合照呀!咦! 又係全女班!

左起: 表姨&姑婆, Sammi表姐&May May姨姨, 媽媽&萱萱, 雯雯姨姨&QQ表妹, Sandy姨姨&Katie表姐, BB姨姨&桐桐表姐.

鏡頭背後有:爸爸+三位(姨)丈丈 (全部變身攝影師)


6 則留言:

marukoyee 說...

真係人多世?!!!勁阿!

愛麗C 說...

媽媽,萱萱仲好細個o家唔可以食咁多"大人食物"...唔係會成日肚仔痛就慘o家啦!
萱萱真係好似媽媽,愛玩,愛吃,仲成日好開心咁笑!

萱萱媽媽 說...

簡直係人強馬壯啦! 依家一家人閒閒地飲餐茶都要兩圍?架! 嘻嘻嘻嘻!

肚痾0黎件事, 媽媽今次知錯了! 唯有暫時由我頂哂D大人食物啦!:P

P.S. 爸爸一睇到愛麗的留言即時加句:都話你架啦! (其實當時爸爸已經幾次叫我唔好餵咁多, 但我見女女好鍾意食, 所以冇理到爸爸...唉! 媽媽又今次衰0左添!)

不再thin的阿thiN... 說...

媽媽都係愛女心切...下次唔會架啦,係咪?

萱萱媽媽 說...

Thin, 都係你明白我!

匿名 說...

媽媽成日挑戰各種高難度,其實整親阿囡一定有好多人唔會放過你呀! >.<
媽咪下次唔好呀!