歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (96) 久違了的著裙仔Look
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 11月 19, 2006

(96) 久違了的著裙仔Look

前幾日有同事提起,萱萱好似好耐冇著裙仔. 睇番D相, 原來有成四個幾月冇著裙仔啦! 點解? 因為媽媽驚萱萱著裙仔會冷親肚仔, 又驚佢周圍走趺倒會整損腳仔, 所以好少比佢著. 不過, 既然大家想睇, 咁我地今日就來個裙仔Look, 仲要係修腰牛仔裙添. 有型嗎?

睇0下女女幾Fit (修哂腰), 真係肥D都著唔入架! 雖然係著裙仔, 但都無阻女女跑來跑去的本色, 睇佢跑得幾開心!


萱萱少有0既表情:嘴扁扁?

4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱著牛仔裙好型呀!!
佢表情多多,十足媽媽甘呀~ :P

匿名 說...

媽咪你有沒有發現阿囡佢成日會伸舌頭出來呀! 唔好扮陳冠希!!! 萱萱真的好fit呀! 超型.

萱萱媽媽 說...

係呀, 真係成日伸?仔喎, 鬼馬妹妹!

萱萱媽媽 說...

台灣的象仔, 好開心收到你的留言! 謝謝你的讚美和祝福呀! 我今個生日真的過得很開心!
P.S. 謝謝你上次送給我的米奇仔, 我很喜歡啊!! 米奇仔游泳游得非常棒!
(萱萱媽代筆)