歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (93) 會游水的米奇老鼠
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 11月 06, 2006

(93) 會游水的米奇老鼠

今日媽媽的同事愛麗送了隻會游水的米奇老鼠俾萱萱, 隻米奇老鼠仲係由台灣游到香港0架! 我們在洗面盤玩到個身濕哂, 女女玩到?住盤邊唔肯走, 仲成日想行番入洗手間玩. 女女玩得好開心, 仲拍哂手添!睇?佢對小手仔~~~
女女捉實米奇唔肯放手, 你睇佢仲教米奇爬牆添!

6 則留言:

匿名 說...

萱萱洗白白時玩一定整濕其他人,不過肯定會有很多人願意被整濕.我係其中一個.
萱萱仲識教番米奇爬牆..叻叻.

萱萱媽媽 說...

我諗佢今日實要同米奇仔一齊?涼! 呵呵!

愛麗C 說...

嘻嘻,我都好開心萱萱咁鍾意呢個米奇,不過我驚米奇好快就會"無力游唔到"...如果佢真係無晒力,媽媽記得話我知我會再買過一隻比萱萱啦!

愛麗

萱萱媽媽 說...

尋晚佢唔知點解咬爛了阿pen送的飛機頭, 依家我有D?心米奇個鼻...原來有牙仔真係勁D架!!!

阿四 說...

嘩!萱萱牙力真?呀!hehe飛機都咬得爛,等姐姐拿架硬淨d o既俾你先得!^^千祈唔好整親d靚牙仔就得啦~

萱萱媽媽 說...

愛麗:可憐的米奇今日被”快手大力萱”摧毀了!(2006.11.18)