歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (98) 好多靚姐姐同我預祝一歲生日(二)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 11月 28, 2006

(98) 好多靚姐姐同我預祝一歲生日(二)

又kiss喇!今次係susanne...多謝susanne姐姐的baby minnie相架!
多謝thin姐姐的hello kitty度高帶, 萱萱依家75cm高喇!
多謝linda姐姐的鍵琴, 依家變成人氣no. 1玩具, 萱萱玩到唔肯放手, 一?走就嘈嘈閉!

大合照
好開心呀! 佢地係到give five緊!

3 則留言:

匿名 說...

萱萱玩give me five都唔係同人人玩呀! 不過佢都記得將識既野表現出來,好勁呀!
真係得人鍾意.

不再thin的阿thiN... 說...

我最鍾意佢扮動物叫聲呀!!

萱萱媽媽 說...

多謝捧場!