歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (99) 表姐表妹為我預祝生日
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 11月 28, 2006

(99) 表姐表妹為我預祝生日

2006年11月25日 表姐表妹為萱萱預祝一歲生日, 收到好多靚衫靚鞋, 仲切0左第一個?糕添!

多謝公公的大利是!
Maymay送0左一對媽媽搵0左好耐都買唔到的boots. 好0野!超級型仔呀!
BB送0左件高貴毛毛披肩! 雯雯送0左件靚靚cutie t-shirt!Sammi送0左件好保暖的褸仔!嘩! 好靚的?糕呀!
切?糕啦!媽媽掛住望鏡頭! 公公與五個女&五個孫女

4 則留言:

匿名 說...

個蛋糕好靚呀!
好多禮物呀!好彩我地送玩具比佢呀! 不過對boot都似幾靚咁. 下次得閒著比我地看呀!

匿名 說...

嘩, 好開心呀, 有咁多人同你慶祝又有咁多名貴禮物.....可唔可以?住的靚衫同鞋影相比我睇呀?

不再thin的阿thiN... 說...

好幸福的家族啊!!

萱萱媽媽 說...

今年個生日女女真係過得好開心, 又收到好多好靚又布有意思的禮物, 真係要再一次多謝人大家...女女今次認真"巴閉", 又"犀利",遲d 見面著d靚衫同鞋仔比大家睇呀! 我諗都會幾"光鮮"!呵呵!