歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (97) 好多靚姐姐同我預祝一歲生日(一)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 11月 28, 2006

(97) 好多靚姐姐同我預祝一歲生日(一)

2006年11月24日 媽媽的靚女同事姐姐--Michelle, Alice, Susanne, Athena, Linda同萱萱預祝一歲生日, 多謝你們專程來奧海城到 女女玩耍, 再次多謝你們送給萱萱的禮物與祝福, 萱萱真係好開心呀! 當晚女女仲睡得好甜添!

一齊來做0下熱身運動先!

嘩! 拆禮物呀! 萱萱見到眼前咁多禮物, 開心到唔識得來反應. Michelle姐姐送的Combi公仔, 爸爸媽媽都好鍾意玩!
多謝Alice姐姐的Mickey禮物呀, 好得意同好益智!

萱萱送0左好多個香吻出來, 睇0下就知道!

阿thin姐姐

阿(太)linda姐姐

4 則留言:

匿名 說...

好開心,雖然我個份禮物並唔係萱萱人氣no.1玩具,但我相信總會有一日她會勁玩呀!
生日快樂呀!萱萱.

匿名 說...

好開心呀, 你咁鐘意份禮物. 嘻嘻!!no.1

不再thin的阿thiN... 說...

雖然俾萱萱錫到成面口水,但勁開心啊!嘻嘻!!

萱萱媽媽 說...

我覺得女女都幾識禮, 佢應該知道阿婆地位同背份高, 所以先玩阿婆份禮物...我諗佢會陸續開始玩其他玩具! 今次佢真係開心喇, 收到咁多好玩玩具!有排玩lu!