歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (94) 孖辮小萱萱
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 11月 17, 2006

(94) 孖辮小萱萱

小萱萱D頭髮已經夠長紮辮仔啦! 好得意呀!
爸爸形容女女個新髮型為"炮仗辮"! 吧吧吧吧吧....好勁呀!

嘻嘻, 我紮辮仔靚唔靚呀? 正面... 右面... 左面...邊面靚D呢?

Yeh! 媽媽話我正面靚靚呀! 好開心呀!嘩! Minnie 呀! 我同Minnie 好friend架!等我錫啖佢先.

5 則留言:

匿名 說...

真係好得意呀! 不過頭?都仲係少左d,努力長多d頭?呀! 等媽咪可以幫你再紮得更靚.

marukoyee 說...

正阿!!

不再thin的阿thiN... 說...

靚呀!!
第三幅相好似有D似SAMMI呀!

匿名 說...

10000個靚呀!

萱萱媽媽 說...

多謝哂! 我會努力學習同女女紮多D靚辮仔架啦!