歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (90) 萱萱知多少?
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 11月 03, 2006

(90) 萱萱知多少?

嘩!媽媽尋日同萱萱拍0左幾段短片,原來萱萱又識多0左少少0野喇!

1) 有人咳咳的時候,萱萱又會扮咳咳,仲會用小手仔拍拍心ロ添!另外爸爸又教曉萱萱Salute。
Salute-2006.11.2
http://www.youtube.com/watch?v=Hk4nhS1sZls

2) 萱萱識得扮動物叫聲呀!快D Click 0黎聽下啦!
What is this? (a cat? a cow? a rooster?) -2006.11.2
http://www.youtube.com/watch?v=goqWvHqFmoM

7 則留言:

匿名 說...

萱萱果然勁...動物叫聲我都見識過,不過扮咳同咪salute都真係好叻呀! 希望萱萱一直都係又靚又叻.

萱萱媽媽 說...

哈哈, 女女依家真係日日都俾到驚喜我, 好開心呀! Cell, 多謝你介紹套"迪迪尼"俾我呀!真係物有所值!

匿名 說...

不用客氣,其實小朋友越早學英文對佢地來講真的好d,不過我就發現有一樣唔好...就係學迪迪尼之後,佢地好多都只係會?英文指示,例如叫佢地"企起身",好多時都沒反應.但若果叫佢地"stand up"...就即刻做到. 坦白講我反而覺得幾好,起碼英文真的是國際言語呀嗎!!!

不再thin的阿thiN... 說...

拍心口同Salute我昨晚親眼見過啦!!真係勁可愛!!仲有飛吻同give me five!
萱萱is NO. 1!!!!

萱萱媽媽 說...

多謝你尋晚特豋改睇戲時間來探萱萱, 萱萱真係玩得好開心, 11月25日再見!

不再thin的阿thiN... 說...

唔洗客氣,我可以見到萱萱都好開心呀!!
你知道嗎,你地走左之後,我同朋友係商場度行左陣,佢一定到其他小朋友,就忍唔住講:
"都係萱萱靚女D!"

萱萱媽媽 說...

哈哈, 請幫我多謝佢啦! 第時可以叫埋佢出?玩.呵呵!