歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (89) Q版小魔女
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期一, 10月 30, 2006

(89) Q版小魔女

Hallween的第三擊--小魔女誕生喇! 一向性格溫純,擁有天使般面孔的小萱萱今個晚上變身做一個小魔女, 估計佢可能係魔界中資力最淺的小魔女。雖然如此, 小萱萱都盡力去嚇人,睇0下相就知喇!

嘩!小魔女誕生喇! 請賜我力量!
擺番個甫士先!好有台型呀!

開工嚇人啦!嘩!
睇下佢個樣幾奸!

8 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

應該係世界上最得人鍾意既小魔女呀!!
不知有幾多人想俾佢嚇呀!!:D

萱萱媽媽 說...

係呀!係呀!雖然好似有D賣花讚花香咁,但女女真係好可愛い呀!
好掛住萱萱添,希望快D放工啦!還有1個小時就可以見到萱萱lu!!!

匿名 說...

真係好得意呀!我都想生番個tim!

不再thin的阿thiN... 說...

每日睇萱萱D相(我真係每日都UPDATE你個BLOG架! :P),好似個樣不斷係度變緊甘!小朋友大得真係快!!(當然,大人又何嘗唔係呢?)

匿名 說...

又真係幾嚇我呀!估唔到萱萱會拍出這張相(最後個張)...而且小魔女仲係流口水呀!

萱萱媽媽 說...

Emily, 係時候生番一個喇!快D加入媽媽行列啦!等你的好消息!
Thin&Cell, 多謝你地的熱烈支持,你地真係成日係留言版到出現!謝謝!

阿四 說...

HEHE真幸福呢!一個節日有咁多個造型o既相俾我地欣賞分享~我將萱萱o既得意年曆剪裁後放o係我番工手袋o既一個放相位置度,見到 o既同事都狂讚萱萱得意cutie呀!!

萱萱媽媽 說...

係呀!我真係希望大家同我一齊見住萱萱的成長,分享這份喜?!
多謝你帶住萱萱將年曆咭一齊返工呀!!好開心呀! 嘩!咁萱萱咪越來越多人認識0羅!