歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (71) Hayley Lai 寫真集第二輯(一)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 10月 03, 2006

(71) Hayley Lai 寫真集第二輯(一)

嘩嘩嘩嘩! 由於上輯寫真集得到各方好友的大力支持,好評如潮,我同爸爸決定再接再厲同萱萱再影第二輯。好開心今次萱萱又影得好好, 真係好可愛。



4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

打鼓個樣好投入呀!!

萱萱媽媽 說...

有支棒棒比佢玩,佢個扭計豬梗係投入,特別Happy啦!

匿名 說...

haha~係bk度見到你張大頭相熟口熟面, click入黎睇下你個blog, 果然無認錯人~
我係26/9係baby house同你傾左好耐ge mama呀!
p.s. 萱萱真係好cute好sweet好靚女呀~

萱萱媽媽 說...

Hello! 同同媽,
好開心係度同你相認呀!你最終有冇係baby house影相呀?Keep in touch!