歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (73) 中秋節快樂! (萱萱首個中秋節)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期五, 10月 06, 2006

(73) 中秋節快樂! (萱萱首個中秋節)

今個中秋節特別開心, 因為係我同爸爸第一次同萱萱渡過的中秋節。食完中秋節的團圓飯之後,我地一家三口在屋企樓下的公園玩燈籠仔, 萱萱一見到個亮了燈的Mickey燈籠仔就好開心,簡直係愛不釋手, 仲EERR講0野添!


6 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱同個燈籠仔好襯呀!!
點解今次萱爸無出鏡既?

匿名 說...

萱萱多夾好得意呀!當然佢個燈籠仲得意呀!
不過點解好似拍得萱萱好大咁呀!唔通佢真係大個左咁多呀!

匿名 說...

萱萱, 中秋節快樂呀!....遲左!唔好意思, 明年會準時.

萱萱媽媽 說...

多謝各位呀....
其?萱萱又大過0左DD啦!
最近行街街都有好多人話佢似1?多!!!
可能衣??係啦!

阿四 說...

勁可愛呀...真係成set襯晒架!!一家人中秋節享家庭樂真開心!!

萱萱媽媽 說...

Pen, Hello!
真係好開心架!!不過如果有埋雪白的龍鬚糖就Perfect啦