歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (80) My Hayley 2007 年曆卡印好啦!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 10月 17, 2006

(80) My Hayley 2007 年曆卡印好啦!

期待已久、精心製作的My Hayley 2007 年曆卡巳經印好啦! 係咪好靚呀?係咪好想擁有一張甚至於更多呢? 快D打電話比萱萱媽媽或者0係度留言啦!
My Hayley 2007 年曆卡, 一卡旁身,世界通行!


12 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

今日要上你公司?呀!呵呵呵!!!

匿名 說...

呢張靚咭係居家旅遊必備的物品!

萱萱媽媽 說...

我巳經準備0左比你喇!

匿名 說...

連我grandmother都要放張係房,實行日對夜到!

marukoyee 說...

May I have one too.....(流口水 tim...) hehe..

萱萱媽媽 說...

Man2, 我梗係有預留比你啦!仲預理你媽媽個份添!huhuhuhu!
Cell, 多謝你Grandma咁俾面呀!好野!萱萱又多個人錫了!

不再thin的阿thiN... 說...

?到手啦~~勁靚!!thanks!!
我送左張俾朋友添呀,她都大讚萱萱cute!!

萱萱媽媽 說...

哈哈哈哈!我好開心呀!多謝大家讚賞!

阿四 說...

HEHE我都收到啦^^得意到暈!!我夠膽講我俾咁多fd睇無一個唔讚口不絕呢!!真係如果touch wood唔開心?出黎一睇都開心番晒呀!!多謝晒呀!!

萱萱媽媽 說...

Yeh yeh yeh! 勁爆開心呀!

愛麗C 說...

萱萱媽,唔知我可唔可以要多5張呢?因為台灣o個邊D fans唔夠派...萱萱要國際化o家嘛!thx ^^

愛麗

萱萱媽媽 說...

梗係無同題啦!為0左答謝台灣的Fans同拓展台灣的市場,我比夠10張你,唔夠的話,歡迎再聯絡我! 多謝支持!