歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (76) 出牙仔啦!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 10月 11, 2006

(76) 出牙仔啦!

好開心呀!我個萱萱真係出牙喇! 我頭先幫佢檢查, 上排有一隻牙仔,下排又有一隻牙仔呀!全部都剛剛出0左牙肉喇! 襯佢睡覺我偷愉拍了相呀!

上排

下排

7 則留言:

匿名 說...

好驚呀!媽媽!點解你越我睡了拍了我長牙仔的相呀!好醜呀! >.<

不再thin的阿thiN... 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
不再thin的阿thiN... 說...

媽媽都無解既...叫我以後點同其他BB仔玩喎?!

萱萱媽媽 說...

哈哈!留個紀念呀嘛!

marukoyee 說...

係阿!好驚阿!
媽媽無人性o架、萱萱好好地?緊覺豬o架麻!
強開人個口都得既?強烈抗議!!

匿名 說...

萱萱媽我支持妳,因為呢一刻真的很珍貴好值得記念,錯過?就追唔返o架la........
不過張相都幾醜樣.....哈哈......
如果珍珠出牙仔我都會幫佢影翻一輯......

萱萱媽媽 說...

多謝你支持呀珍珠媽! 係呀!係呀!呢一刻真的很珍貴架, 雖然影得唔靚,但卻有記念價值,所以我真係好想同大家分享囉!!呵呵呵!