歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (74) 爸爸,生日快樂!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 10月 07, 2006

(74) 爸爸,生日快樂!

今日(2006.10.7)係萱萱爸爸的生日, 我地下午同萱萱去左Club House的遊戲室玩玩, 萱萱自己行行左成個鐘頭, 仲帶領其他哥哥姊姊玩, 場面勁搞笑! 晚上我地同爸爸食飯慶祝,萱萱仲Kiss 左爸爸一啖添,爸爸甜到入心呀!




4 則留言:

匿名 說...

點解爸爸咁好,生日有亞囡的香吻,媽咪你要叫囡囡補翻比你呀!

萱萱媽媽 說...

Che!囡囡都有成日錫媽媽0架啦!我同囡囡都好Friend0架!等我遲D影D相俾你地睇先得!(今次俾爸爸搶0左鏡,激氣!!)

不再thin的阿thiN... 說...

話晒係萱爸生日呀ma!就俾佢搶一次甘多lor!
btw,萱爸有無睇呢個網架?知道自己今次搶晒鏡,咪勁開心lor?keke~~

marukoyee 說...

好爸爸小黎!生日快?阿!!