歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (83) 萱萱返學啦!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 10月 22, 2006

(83) 萱萱返學啦!

萱萱返學啦! 其實係返Play Group至真! 不過有哂校服、Back Pack、水壺仔等,十足十返學咁!(我地尋日報0左名, 11月4日開始返學喇!)
萱萱一著上件校服仔就開心到飛起,你睇…佢成個人撲埋0黎喇!

就黎返學, 等我練0下D體能先!射籃! Yeh!
萱萱好乖呀!自己備課喎!

9 則留言:

匿名 說...

好似真係幾認真咁讀書呀!play group都有校服著,真係勁....加油呀萱萱...幾時先可以按排再見下萱萱呀! 好掛住萱萱呀!

萱萱媽媽 說...

Cell, 你好快手呀!我都係0岩0岩Post上來咋!
其實我呢個萱萱豬都好掛住您,好似12月先有function呀...

不再thin的阿thiN... 說...

係邊度返學呀?
甘以後邊個抽返學放學呀?
去play group好呀,可以識多d新朋友仔,又可以訓練佢同其他小朋友溝通 (^_^)
加油啊,萱萱!

萱萱媽媽 說...

係九龍塘0個度,一個星期返一堂0者!
希望訓練0下佢同其他小朋友溝通,學習0下Sharing, 玩0下開心0下囉...(我都一齊上堂駕, hohoho)

不再thin的阿thiN... 說...

星期六上架?
甘媽媽有無校服先?!嘻嘻!

萱萱媽媽 說...

梗係冇啦!媽媽去陪坐...定定聽故事, 陪唱...BB兒歌,同埋陪玩...遊戲咋!

匿名 說...

萱萱, 你好叻呀, 未夠一歲就返學啦, 加油呀, 我會好似支持你媽媽咁一直支持你! 萱媽, 唔好遲到呀, 你都要加油呀.

marukoyee 說...

第5張那幅!最英姿SAK SAK!!

萱萱媽媽 說...

ALinda, 遲到? 我萱媽梗係唔會啦!不過你都要加油呀...返工唔好遲到呀:P
Man2, 我都覺得個張好有型,似足射籃咁!我諗女女遺傳0左爸爸的運動細胞!呵呵呵!