歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (84) Show Time
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 10月 24, 2006

(84) Show Time

今日同個朋友(珍珠媽) 講電話,多得佢提醒我要多些同女女拍珍貴片段,所以一次過拍左幾段短片,請大家細心欣賞!

1) Peekaboo-2006.10.24
http://www.youtube.com/watch?v=gDrQFJFivr0

2) 找甚麼?-2006.10.24
http://www.youtube.com/watch?v=onzS-zHezqA

4) 我都做得到(一)-2006.10.24 (自己食餅仔篇)
http://www.youtube.com/watch?v=8tihfjbZcFg

5) 我都做得到(二)-2006.10.24 (日常生活篇)
http://www.youtube.com/watch?v=WDHWgwLvcj0

6) 我都做得到(三)-2006.10.24 (認識身體篇)
http://www.youtube.com/watch?v=roAHl_MOAmY

2 則留言:

匿名 說...

好叻呀萱萱,我都相信佢一定做到....唔知到佢學講野個陣會點,一定好好笑呀! 要小心d不要比佢亂爬床邊呀!

不再thin的阿thiN... 說...

Peekaboo!!!
好有親切感呀!!哈哈!!
我最鍾意係認識身體篇!好勁呀!佢已經記得各身體部位既讀音?