歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (87) 南瓜萱萱
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 10月 28, 2006

(87) 南瓜萱萱

今個Halloween的第二個造型出場啦!今晚萱萱化身成一個曉跳舞的小南瓜!一時同0係商場擺的展覽的English Time姊姊哥哥玩(佢地仲送0左D禮物比萱萱呀!), 一時又同行商場的人拍照, 一時又Shake Hand 跳舞!好受歡迎! P.S. 萱萱依家好乖呀!每次揮手Bye Bye後都會送個飛吻比人,好Sweet呀!



7 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

嘩嘩嘩!!!!!
第三幅相好得意呀!!!!!!

不再thin的阿thiN... 說...

想問一句,萱萱而家係唔係奧海城的大紅人呀?

匿名 說...

好得意呀! 佢個飛吻又真係幾殺死好多美男美女...真係似媽咪咁...hohoho!!!!

萱萱媽媽 說...

係呀!佢可以話係奧海之星呀!我家姊仲係奧海城的精品店同0個度D Sale姐姐相認添!!

萱萱媽媽 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
萱萱媽媽 說...

係呀!佢可以話係奧海之星呀!我家姊仲係奧海城的精品店靠女女的年曆卡同0個度的Sale姐姐相認添!

不再thin的阿thiN... 說...

sherman,甘你咪變左做星媽?