歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (81) 爸爸媽媽結婚5週年喇
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期六, 10月 21, 2006

(81) 爸爸媽媽結婚5週年喇

今日係爸爸媽媽慶祝結婚5週年紀念(10月21日), 萱萱第一次同埋我地一齊慶祝,好開心呀! 另外萱萱今日仲識得自己放麵包仔入口食喇!你睇下佢同爸爸媽媽一齊慶祝食飯時的相片啦!

嘩!大閘蟹呀!
點樣食好呢?
等媽媽教你啦!
萱萱自己餵自己食呀!好好味呀!(D麵包)一家三口大合照

4 則留言:

匿名 說...

恭喜!結婚5週年,今年仲多埋萱萱,更加開心. 雖然你沒提到,但我忍若看到蟹...唔通你地去了吃黃油蟹....

萱萱媽媽 說...

我地去0左尖沙咀海都(公司樓下)食大閘蟹呀!Yummy Yummy!

不再thin的阿thiN... 說...

恭喜晒啊,黎氏伉儷!

marukoyee 說...

一家三口!幸福!!!