歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (78) 騎馬仔的萱萱,好英呀!
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 10月 15, 2006

(78) 騎馬仔的萱萱,好英呀!

萱萱真係一個大膽妹妹,騎上馬仔不但只唔驚, 仲學爸爸咁搖起來,正一百厭妹妹! 一齊睇片啦!(其實佢個7月大的時候巳經騎過馬仔,亦都係一D唔驚, 全程都笑騎騎!)

http://www.youtube.com/watch?v=1yrTcj_LCto

4 則留言:

匿名 說...

萱萱果然長大了!!
下次要再找個大一點的馬仔比萱萱坐,等佢舒服d騎馬.咁萱萱會唔會試下開車仔呢?
再遲d萱萱應該好喜歡玩波波池,yeah!!

marukoyee 說...

hu hu hu...! 爸爸同媽媽一同配音、好肉緊。好似雪雯生萱萱時咁!好攪笑。

萱萱媽媽 說...

你唔講就諗唔起,但你咁講一講,又真係幾似喎!諗番起都真係好搞笑!
爸爸成日都好落力0架!

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱好大力啊!