歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (82) 大尾篤之旅
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 10月 22, 2006

(82) 大尾篤之旅

今日我地出動去大尾篤,仲去了水霸影相相,不過就好熱,你睇我個萱萱熱到塊面珠仔紅BokBok!


好熱呀!萱萱塊面珠仔紅BokBok, 好得意呀!
萱萱一對上門牙同一對下門牙巳清楚見到!

3 則留言:

匿名 說...

好似又真係幾熱呀!不過萱萱都係咁得意...萱萱件衫同susanne個件好似呀!記唔記得呀!都係有個人係到跳芭蕾舞咁...

萱萱媽媽 說...

今日下午真係好熱呀!加上小萱萱又著左長袖衫, 所以熱到佢D頭髮都濕哂!
跳芭蕾舞0既衫?係咩?我都好想買一件呀!等我同女女襯D! 哈哈!

不再thin的阿thiN... 說...

cell,我記得你講邊件衫呀!!的確係有幾分似呀!