歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (77) 萱萱小巫師?
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 10月 15, 2006

(77) 萱萱小巫師?

萱萱變身為小巫師呀!好搞笑! 都幾有台型喎!
P.S. 其實0的相係上星期日(2005.10.8)影,不過媽媽漏0左Post 上網!)


4 則留言:

匿名 說...

萱萱扮得好可愛呀!我都要比糖佢吃先.

萱萱媽媽 說...

多謝你先!仲有,多謝你咁支持萱萱呀!

不再thin的阿thiN... 說...

係呀!!!好cute呀!!!有無買頂帽俾萱萱呀?

萱萱媽媽 說...

我買左另一套比萱萱,因為佢個百厭豬仔唔鍾意帶帽仔(幅相都係靠爸爸捉住佢隻手咋,如果唔你係就影唔到lu...)