歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (72) Hayley Lai 寫真集第二輯(二)
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期二, 10月 03, 2006

(72) Hayley Lai 寫真集第二輯(二)

Hayley Lai 寫真集第二輯攝於2006年9月26日(十個月生日), 地點又係尖沙咀Baby House。



8 則留言:

marukoyee 說...

0華0華0華!!!!好正阿!!!同huen媽媽一?0甘識擺post!打鼓最型仔!天使最かわいい!

marukoyee 說...

?解出0吾到KAWAII個字?!

不再thin的阿thiN... 說...

天使,魔鬼,同西瓜都勁可愛呀!!!尤其是魔鬼果個嘴仔,cute得黎帶點跳皮~
會唔會係11個月大時又去影相呢?
呵呵~

萱萱媽媽 說...

我都好鍾意西瓜仔個張呀, 佢笑得勁Cute...沖涼個張都好靚,好開心!
天使就好純好清文靜哂,但一變魔鬼就嚇0下你(Hoo),好搞笑呀!
足球個張都好型仔0者!
畫家個張Professional...
好似有點兒賣花讚花香咁,不過真係忍唔住呀!呵呵呵呵呵呵!!

匿名 說...

我覺得萱萱做魔鬼都幾得意,起碼個背景都好勁,咁大把火呀!
當然佢張張相我都覺得靚呀!^.^

匿名 說...

萱萱真係好得意好可愛, 真係有佢萬事足, 本來你有個好老公已經夠晒幸福, 現在仲有個咁得人喜愛的乖女, 真係羨慕死人呀! 仲有仲有...係公司有我呢個好同事呀. 你係全宇宙最幸福的人啊!!

匿名 說...

話你係仕宇宙最幸福的人係我呀!!!

萱萱媽媽 說...

多謝阿Cell支持呀!!! 我巳?訂0左CalendarCard啦!預0左20張俾你!Hohoho...

阿Lindaさん(0吾敢叫你個真名阿X,因為我驚你以後0吾再留言俾我!)你都好幸福啦!星期一至星期五都見到我,有我同成日你傾偈,又係你背後長期支持住你,最重要仲有個阿公俾你Mark住0左(阿公真係好偉大)...