歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (75) 萱萱講電話?
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期三, 10月 11, 2006

(75) 萱萱講電話?

平時媽媽一講手提電話, 萱萱就眼定定好留心聽媽媽講什麼, 見佢好似對手提電話有興趣, 媽媽就買了一個叮噹手提電話比佢(當然係玩具0個D啦!)
萱萱一見到個電話就好開心,佢仲即刻扮聽電話,笑死我們! 估唔到佢竟然不知不覺學識了這個動作,一齊睇0下D相啦!(攝於2006/10/7)



4 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱剪左齊蔭呀?好似仲大個左甘呀!!

匿名 說...

若果萱萱大個左,可以同我講電話都得呀!我隨時歡迎. 佢講電話個樣又幾認真好似大人咁.

萱萱媽媽 說...

係呀!佢好似真係識講咁?,不停EEAA!
齊蔭?哦其實只係頭?長0左咋!Cute0吾Cute呢?

不再thin的阿thiN... 說...

萱萱幾時都甘cute架啦~
不過我鍾意佢夾髮夾多d!好靚女~