歡迎大家瀏覽我寶貝女萱萱的blog, 有好多萱萱的靚相同短片架!請慢慢欣賞... 可萱可點: (79) 大埔小白鷺之旅
在2005年11月26日,我們的寶貝女終於出世啦!重3.15公斤,樣子與老公有九成相似,名字是黎懿萱(萱萱)。寶貝女出世後,我們的願望只有一個---希望女女快高長大,身體健康!有沒有聽過陳奕迅的{大個女}?那首歌正是我們的心聲...○○最重要心記得要開 來競技角力賽 最終不管輸贏都 一般可愛 Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

星期日, 10月 15, 2006

(79) 大埔小白鷺之旅

今日(2006.10.15) 我地去0左大埔嘉里白鷺湖互動中心, 唔係參加活動,只不過是到那裡的小白鷺餐廳食飯同影相!雖然我地見不到小白鷺,但卻見到黑色的羊咩咩,羊咩咩仲走近女女身這身邊,然後擺動羊頭,嚇得女女差點兒哭起來! 我同爸爸今次好犀利呀!我地第一次唔帶奶餵芝士三文治同麵包比女女食, Yeh.. 以後出街又方便0左啦!

好0野!開餐啦!

正呀!大家睇0下佢見到D0野食幾開心!
萱萱Kiss 媽媽呀!(其實佢成日都係咁錫我架啦!哈哈!)
黑色的羊咩咩呀!今日仲有兩Pair人結婚添!

5 則留言:

匿名 說...

萱萱果然厲害不用吃奶粉都得,但佢係咪都似爸爸咁不太愛吃東西呀!咁媽咪你就好呀!可以吃咪佢個份!^.^ 講笑呀!

不再thin的阿thiN... 說...

唔係?,萱萱見到成?野食好似好開心甘?...係咪似媽媽呀?

萱萱媽媽 說...

佢咁開心係因為鏡頭背後的爸爸媽媽不停扮鬼臉引佢笑咋!佢一有得玩就乜肚餓都唔記得架啦!好彩有我這個媽媽幫佢記住咋!!!

匿名 說...

嘩!你地好大膽呀。你地去玩幾耐呀,居然唔帶奶出街,如果萱萱唔食包要飲奶咁點箕呢?
不過,講真?十個月大就可以咁o架.......好方便呀......但係我仲要等多5個月.....

萱萱媽媽 說...

哈哈!好快到你0架喇!珍珠妹加油加油!
P.S.我個Bag都有女女至愛的Babyfood(Sweet Potato).所以0吾怕!